Pages - Menu

fredag den 15. juni 2012

I just love shorts

Som titlen siger, så elsker jeg shorts! Shorts, hotpants, natshorts, alle slags shorts! 
Da sommeren er kommet, og jeg har fundet mine shorts frem, selvom vejret ikke lige virker som et shorts-vejr, endnu, har jeg valgt at lave en lille shorts collage, med de shorts jeg bruger mest. Den ser således ud:


  1. Mørkegrå shorts der går til lige over knæene, og der er svage aftryk af sorte stjerner på, hvilket man dog ikke kan se på billedet. Købt i Århus.
  2. Grønne shorts, går også til lidt over knæene. Købt i H&M i mandeafdelingen. 
  3. Turkis shorts, ikke særlig lange. Mit seneste shortsekøb, og købt i Vila i Hillerød. 
  4. Shorts der er inspireret af det amerikanske flag, og personligt nogle af mine favorit shorts! Men hvor jeg dog også elsker stjerner. Købt i H&M på strøget i København. 
  5. Nogle dejlige denimshorts, med nogle slidte mærker på. Dejlige enkle. Købt også i H&M.
  6. Mørkeblå jogging agtige shorts, med to lommer og en snor til at stramme dem omkring livet. De er super dejlige at have på, og er fundet i H&M.
  7. Sorte shorts, i mærkeligt stof. Men ganske dejlige. Mærket er G-star, og de er købt i Quintess i Lyngby. 
  8. Blå Everlast shorts, også dejlige til afslapning, men dog meget korte(!!). Købt i Sparkz i Lyngby. 
  9. Dejlige natshorts. Grå med lyserøde grise på, og var oprindeligt lange natbukser, men da jeg voksede ud af dem, klippede jeg dem til behagelige shorts. De er købt i en udgået butik som engang var i Lyngby, som jeg fuldstændig har glemt navnet på. Øv. 
Det var lige et lille kig på nogle af mine yndlings shorts, og nu her snart, vil jeg tage til Lyngby! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar