Pages - Menu

torsdag den 14. juni 2012

Træning - i morgen - nu

Jeg var nede og træne i dag i Fitnessworld! Jeg plejer at træne i en time, men i dag blev det to. Jeg tog det stille og roligt, sammen med min veninde. Det vi plejer at gøre når vi træner er:

  • 15 minutters cykling
  • 10 minutters roning
  • Passende styrkeøvelser 

I dag blev det så vores normale rutine med 15 minutters cykling til at starte op med, og bagefter roning. Dog roede jeg kun i 5 minutter, da jeg simpelthen ikke kunne udholde mere. Bagefter tog vi nogle styrkeøvelser, hvor jeg fandt nogle maskiner til blandt andet mave- og rygmuskler. Derefter cyklede vi i 15 minutter igen, og prøvede en såkaldt stepmaskine. Den forstod jeg intet af, men den trampede vi lidt på i 10 minutter også. Det er en daglig følelse man får, efter man har trænet, og bare kan slappe af! 


I morgen er det fredag, og jeg har tænkt mig at tage til Lyngby storcenter, for at tjekke deres udvalg ud. Måske det kan blive til noget sommertøj? Skal nok også lige forbi en optiker, for at få købt nogle flere linser. Jeg håber at jeg kan finde en sød sommerkjole, da jeg ikke rigtigt ejer en. Jeg er ikke ligefrem en kjole-type, men hvis jeg fik en flot og sød en, tror jeg at jeg ville gøre god brug af den! 


Lige en lille update for nu: jeg sidder netop og nyder et stort glas koldt vand, imens jeg prøver at sætte min hjerne i blød, for at finde ud af hvilken film jeg har lyst til at se. Både min krop og øjne er trætte, og jeg vil prøve ikke at gå alt for sent i seng i dag, da jeg vil stå tidligt op i morgen. Jeg tror at jeg vil sætte mig til at se "Just Go With It" med Adam Sandler og Jennifer Aniston, den virker sjov og sød, og jeg kunne godt bruge et godt grin! Og et sødt smil. Så jeg vil forlade skrivestunden, og begive mig ind i filmens verden, og væk fra den virkelige verden.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar