Pages - Menu

lørdag den 16. juni 2012

Jordbær og søde sager

Jeg har ikke rigtigt haft tid til at blogge i dag, da jeg har rendt rundt og gjort huset rent, fordi vi har fået gæster fra Sverige på besøg. Det resulterede selvfølgelig også til en masse søde sager, og hyggelig snak:

Jeg var i Værløse og Lyngby i går, og fik købt en masse! Fik faktisk tømt hele min pung.. Men imens jeg er i gang med dette indlæg, er jeg faktisk i gang med at andet indlæg, som er hvad jeg købte i går. 
      Jeg også bare lige sige, at jeg havde en fantastisk dag i går! Det var godt vejr, næsten alt jeg prøvede af tøj, sad godt og passede, og jeg havde en fantastisk aften i selskab med to dejlige personer, dyner og en gyser! Da jeg så kom hjem omkring halv 2 i nat, var min storebror hjemme og stadig oppe, så vi sad og spiste lidt og snakkede sammen, før vi gik i seng. Hyggeligt! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar