Pages - Menu

torsdag den 2. august 2012

WHAT'S IN MY BAG

Min taske, og hvad jeg nu lige har i den!
Jeg er ikke som sådan et taske menneske.. Faktisk så hader jeg tasker, og går helst uden, eller med en plasticpose. Men da jeg så her i sommerferien, i Spanien, så denne taske i en lille butik.... faldt jeg med det samme for den, og blev nødt til at ege den, taske menneske eller ej.
Jeg er allerede blevet rigtig glad for den, og synes der kan være mange praktiske ting i den.

I min taske har jeg (fra øverst venstre side, og nedad):

  • Et brilleetui. Med enten solbriller, eller mine rigtige briller (hvis nu linserne driller)
  • En stor notesbog, som jeg bruger til at skrive søde citater fra bøger, sange, eller noget folk har sagt, ned i
  • En kuglepen
  • En vandflaske (typisk med vand i)
  • En bøtte med bolsjer
  • En bog, til kedelige lange situationer (dog skal jeg have fundet en ny, da jeg allerede har læst The Notebook)
  • Min pung, med Hypercard, hævekort, gavekort, alle mulige slags kort og småpenge
  • Høretelefoner til min iPod
  • En lille notesbog, til små noteringer
  • En læbepomade, altid lækker at have ved hånden
  • Elastikker og hårspænder
  • Min iPod Touch

Det var så lige det jeg sådan har i min taske, og sommetider har jeg også mit kamera med, men det kunne jeg ikke vise, da det var det jeg brugte til at tage billedet med... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar