Pages - Menu

onsdag den 1. august 2012

1. AUGUST

I dag er det onsdag, og i dag er det en ny måned. Den sidste sommermåned, før efteråret indtager. Jeg glæder mig lidt til at kunne gå og putte mig i store trøjer og drikke varm kakao og se på regnen gennem vinduet (hvis det altså kommer til at regne..). Dog glæder jeg mig ikke til at skifte shortsene ud med lange bukser, da jeg bedst kan lide shorts. Jeg er heller ikke så glad for jakker.. Så tykke trøjer må det nok blive fra min side.
I dag er der også 1 måned og 5 dage til min fødselsdag. Til at jeg fylder 17. Til at jeg bliver ældre. Hvor jeg dog ikke gider at blive ældre, men alligevel gerne vil.

Jeg har ikke postet et postkort i dag, da jeg faktisk ikke lige har kunnet finde et, der passede til min dag, da jeg ikke rigtigt har foretaget mig noget i dag. Andet end oprydning og strygning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar