Pages - Menu

søndag den 29. juli 2012

Todays postcard #2

Jeg har lige besluttet at jeg vil lave noget nyt, her på min blog, i sammenhæng med disse "todays postcard". Jeg vil nemlig, en gang om dagen, vælge et af de postkort jeg har hængende på min væg, men ikke et hvilket som helst... Det vil blive et postkort der beskriver en følelse jeg har, når jeg vælger det postkort, og så vil jeg skrive en lille beskrivelse, under hvert billede, af det postkort jeg vælger, og måske lidt om hvorfor jeg har valgt præcis det postkort.
So... Allright!

Postkortet jeg har valgt at starte mit nye koncept med er dette hvide postkort, med et gult smiley-face og teksten "Eyes smile". Det har jeg faktisk valgt, fordi jeg netop mener at øjne kan smile, og at øjne virkelig kan fortælle noget andet end selve munden. Det er altid rart at møde en person med ekstra smilende øjne. Men kan bare ikke andet end at blive glad så. Men ja, husk på, alles øjne... Keep smiling!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar