Pages - Menu

fredag den 27. juli 2012

THE WEEKEND

I morgen tager min søde familie til Jylland, hos noget familie, og jeg har så fået lov til at passe på huset her hjemme, og fodre en bortrejst venindes kaniner.
Jeg er ikke en der så tit laver aftensmad, eller er alene hjemme, så jeg synes altid at det er ret spændende, nyt og hyggeligt når familien er bortrejst. Dog er det sjældent at jeg skal sove i et helt tomt hus, men jeg har allerede nogle hyggelige ideer, til hvad jeg kan lave, så det skal jeg nok finde ud af!

Jeg har lagt mærke til, at jeg indtil videre, næsten kun har sat billeder ind, af enten mad eller billeder med tekst på. Jeg vil begynde mere at skrive måske om mine hverdage, eller hvad jeg nu lige har på hjertet. Jeg er en sådan person, der skriver bedst fra hjertet hvor det rør en, når jeg af ked af det. Men lige for tiden har jeg det faktisk super godt, og derfor står det lidt stille på den skriftlige udtryksfulde side!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar