Pages - Menu

onsdag den 25. juli 2012

SWEET DESSERT

I morges valgte jeg at lave den flotte anretning, som en del af min morgenmad. 
Det der ses på billedet er i bunden, stikkelbærsgrød som er hjemmelavet, og oven i det noget græsk yoghurt, og på toppen er anretningen fint pyntet med nogle hakkede mandler og rosiner. 
Da mine forældre så hvilken flot anretning jeg havde fået lavet mig, besluttede de sig for at det skal være desserten til i aften, hvor der kommer nogle gæster over. 

Blandingen af stikkelsbærgrød og græsk yoghurt kan godt være lidt sur, men når jeg skal lave det igen i aften, vil jeg prøve at blande noget vaniljesukker i den græske yoghurt, og måske blande lidt flødeskum i det også, så det bliver lidt mere luftigt og let.

Super sød sommerdessert, som passer lige til vejret! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar