Pages - Menu

fredag den 22. juni 2012

Sweet cake and lemonade

Hey guys,


Jeg har været lidt inaktiv siden i mandags, her på bloggen, men har haft rigeligt at se til. 
Mandag læste jeg jo som sagt op til min tyske mundtlige årsprøve, og tirsdag eftermiddag kom jeg glad ud, med et veltilfreds 7 tal, fra det lille hvide lokale, på skolens område. 

      Tirsdag eftermiddag kom en veninde så over, med en mappe med matematikbeviser, som jeg skal bruge som inspiration, til min egen sidste årsprøve, i mundtlig matematik. Jeg er død nervøs. Men skal heldigvis først op, på onsdag den 27. juni. 

Tirsdag aften tog jeg så hjem til min veninde, hvor en ven senere hen kom hen, og vi lå og så nogle gysere. Jeg sov der, og onsdag morgen drog jeg videre til en anden veninde, hvor to af mine veninder og jeg, satte os for at gennemgå nogle beviser indenfor matematik. Der sov jeg der også. Så torsdag morgen, tog jeg igen tidligt afsted, men denne gang bare direkte hjem. 
Senere tog jeg dog ud og trænede, og var hjemme hos min veninde, men før det, nød jeg det gode solskinsvejr, og hjalp min mor med at få indsamlet nogle hyldeblomstgrene, til hyldeblomstsaft. 




See ya!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar