Pages - Menu

torsdag den 14. juni 2012

Hey guys,

Det her er endnu en teenager blog, som handler om hverdagsting, tøj, skø, følelser, tanker, mad og billeder. Der kommer til at være mange billeder, og det er også derfor at jeg har valgt at kalde min blog for "Moments in pictures". Det er typisk i de små øjeblikke, der sker noget helt fantastisk man ville ønske man havde et billede af, så man kunne gemme det, men i stedet bliver man nødt til at gemme et skrøbeligt minde, som er et billede inde i ens hoved.
      Jeg er som sagt, en helt normal teenager pige, som snart fylder 17. (Snart og snart).
Men i hvert fald. Jeg elsker at blogge, når jeg kan finde på noget at skrive, og jeg elsker især at tage billeder, og tager tit billeder af mad, samtidigt elsker jeg også at se film, og en masse andet, så følg med!

I dag er det torsdag, og jeg er lige stået op. Jeg så en film i går, som hedder "Husk". Det er en gyser med nogle teenagere, og jeg kom ret sent i seng, derfor jeg først er stået op nu. Der vil nok også komme nogle "filmanmeldelser" fra mig, da jeg ser ret mange film.
Senere skal jeg ned at træne i Fitnessworld, hvor jeg næsten lige har meldt mig ind. Det er faktisk mega nice, og jeg håber at jeg støder ind i min gamle klasselærer dernede i dag.
      Jeg skal til at lave morgenmad, og hælder mellem havregrød med noget frugt i, eller scrambled eggs... Hmm.. Though decisions!


See ya! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar